Tuesday, October 20, 2009

Üks seosetu sissekanne

Jälle pole ammu saanud kirjutada - eelmine nädal oli hullumeelne: vanaaja kunsti ajaloo referaat, kunstiteaduse seminar, inka ettekanne... oeh... ilm ka nii nukker ja sügisene...

Käisime üleeile Polymeris filmi vaatamas. Äge oli. Filmi nime enam ei mäleta. Aga see oli keeruline nimi ka. Olin koos Ragnari ja Kariniga. Jõime veini, pärast filmi oli seal veel väike bändikas - ühesõnaga mõnus oli. Eelmisest nädalast algas meil uus aine, keskaja kunsti ajalugu, või nagu Eva selle väga hästi ümber nimetas - Kristuse kannatused. Täna suutsin ma kogu esimese loengu jooksul korralikult konspekteerida, teine loeng läks jälle laevade pommitamise nahka.

Valimiste tulemused ajavad mind endiselt nii vihale, et ma ei taha sellest rääkidagi. Blah...

Mmm... homseks pole midagi teha. Peale saksa keele. Mida ma teen enne tundi. Tegelikult hakkaks mõistlik inimene kirjutama oma kümnelehelist kunstianalüüsi esseed. Mõistlik inimene. Mitte mina.

Ahjaa, ma sain reedel muporaiskadelt trahvi. Eva sai ka. Rääkisime juttu, ei pannud tähele enn kui oli liiga hilja - rohelised mehikesed juba bussis. Tegelikult oleksin ma jõudnud komposteerida küll, aga üks vene nolk lükkas mu käe ära. Hehe, ta jäi ise ka vahele ja see oli tal juba viieteistkümnes kord. Kahjurõõm on see kõige suurem rõõm. Aga no pole hullu. Olen kaks aastat ilma piletita sõitnud, kui ma oleksin kogu aeg kuukaardi ostnud, oleksin kulutanud 2400 krooni. Nüüd sain 240 krooni trahvi. Seega olen kümnekordselt kasumis.

Neljapäeval on KTI rebastepidu. Karin ei viitsi tulla, aga Eva tuleb, nii et ma ei pea üksi nurgas passima.

Kohvi tahaks....

No comments:

Post a Comment