Thursday, August 27, 2009

Nuuks, nuuks...

Üleeile õhtul käisime Otto, Urmo ja Mihkliga väljas. Passisime Räägu pargis ja perroonil, mina läksin varem koju. Siiski mitte vist piisavalt vara, sest kogu eilse päeva olin uimane...

Raamatukogu koolitus algas kell 9 ja oli mõttetu. Ma oskan ise ka Estrit kasutada, tänan väga. Sain lähemalt oma kursakaaslastega tuttavaks. Meid on siis seitse tüdrukut ja paistab, et meie kursavend ei kavatsegi oma nägu näidata. Kõigepealt, noh, mina :D. Siis Karin ja Eva, kellest olen juba rääkinud. Siis Taebla tüdruk Tiiu ja Kohtla-Järvelt Liisu. Siis veel Marleen (?) VHK-st ja Merilin Tartu Ülikoolist. Kõik tunduvad olevat toredad, peaks mingisuguse tutvumisjooma vist organiseerima.

Õhtul oli meil kõigepealt juristi loeng, kus ma jällegi midagi uut teada ei saanud ja hiljem rääkis veel Lapin, kelle loeng oleks olnud huvitavam, kui ma oleksin seda taharitta rohkem kuulnud.

Koju jõudes olin laip. Jäime Raksiga tunnikeseks magama, õhtul saime Janno ja Priiduga kokku. Vaatasime mingit filmi ja siis magama.

Täna sain ennast välja magada, aga ärkamisel ootas mind ebameeldiv üllatus. Postiteatis - Ragnarile on kiri Kaitseressursside ametist! Appii - sõjavägi!!! Ma ei taha, et ta läheks... Ehk õnnestub mul järgmiseks aastaks ERASMUSega Saksamaale minna... nuuks... nuuks...

No comments:

Post a Comment