Friday, August 28, 2009

Tüdrukuteõhtu ja mis edasi juhtus

EKA elu on alanud pööraselt. Eile oli meil ÕISi tutvustus, mis kujunes üsna mõttetuks ja pärast seda vilistlastega tutvumine. Meie lauas istusid peale kunstiteadlaste veel restaureerijad ja kummastki erialast rääkis üks vilistlane. Kõik said rinda märgi 'Teadlane'. Õhtu oli huvitav ja vähemalt mina õppisin midagi, mis tundub mulle ääretult tähtsana. Nimelt - loengud on tähtsad, peod veel tähtsamad. Tutvused on kõige vajalikum pagas, mille me ülikoolist kaasa saame.

Üks vilistlane soovitas meil külastada Sasha Pepeljajevi näituse avamist Linnagaleriis, mida mina, Liisu, Tiiu, Karin ja üks Karini sõbranna ka tegime. See oli kohutavalt lõbus ja huvitav kogemus. Jõime õlut ja rääkisime tähtsa näoga seinal rippuvatest plakatitest. Pepeljajev on tegelikult vene koreograaf ja tema installatsioon oli huvitav just seetõttu, et kaasatud oli ka publik, me ise olime üheks installatsiooni osaks.

Pärast näitust otsustasime Liisu ja Tiiuga kursajooma korraldada. Kuna meid oli ainult kolm, siis oli tegu siiski väiksemas mastaabis olenguga. Käisime veidi linnas ringi, ostsime kirsiviina, spraiti :) ja majoneesi ning sõitsime Lasnamäele Tiiu juurde. Oli äge tüdrukuteõhtu. Klatšisime, sõime majoneesiga muna ja naersime. Avastasin, et mul on tegelikult igati lahedad kursaõed. Tiiu on nii palju reisinud ja näinud, tal on palju huvitavaid lugusid ja mõnus iseloom. Liisu on niiiiii armas inimene, mulle meeldib ta ausus ja huumorimeel. Tiiu näitas mulle raamatut Banksyst, kelle töid olin ma küll varem näinud aga alles nüüd sattusin temast tõsisesse vaimustusse. Banksy on briti tänavakunstnik, tema tööd on vürtsitatud irooniaga, neis on mõnus kiiks sees ja paljud neist on sõjavastased.




Kui viinapudel tühjaks sai ja Tiiu baarikapist toodud viinast ka veel pits võetud, hakkasime linna poole sättima. Kui keegi meid seal Lasnamäe kortermaja ees näinud oleks, poleks ta küll uskunud, et tegu on väärikate kunstiteadlaste või nagu Härra Kalm ütles - EKA ajudega. Itsitasime ja kõkutasime, endal ikka veel Teadlase-märgid küljes. Esialgu oli plaan minna Tiiu mehhiklasest sõbra juurde, aga siis helistas Marleen ja kutsus meid Protesti. Protesis pidi piletiraha maksma, mida me Liisuga lihtsalt ignoreerisime. Kõrist läks alla veel märkimisväärne kogus alkoholi. Saime tuttavaks Rasmusega, kes sellest sügisest õpib EKAs graafilist disaini. Jutustasime oma esmamuljeid, jõime, naersime. Me Liisu ja Tiiuga läksime edasi Kukusse, kus istus kolm (!) inimest, pärast seda koju.

Oeh... hommik ei olnud meeldiv...

No comments:

Post a Comment