Thursday, March 4, 2010

Une-Mati, jäta mind rahule!

AARRGHHHH!

Mul on kõigest nii kõrini. Ma ei tea, mis mul hakkas. Olen kogu aeg niiiii väsinud - füüsiliselt ja vaimselt - ja tüdinud.

Ma sain Hõbevalge LÕPUKS läbi. JEEEeeeeee....

Ei, tegelikult oli ju vägev raamat. Meri ideed (kuigi võib-olla mitte alati just ajalooliselt paikapidavad) on äärmiselt kaasakiskuvad, ta mõttelend on nii kiire ja tema teadmised igast eluvaldkonnast - wow.

Nüüd ma loen kohustusikku kirjandust kooli jaoks. Ja WoTi. WoT on fantasy sari Wheel of Time. Täitsa hea.

Mh. Ma just magasin 12 tundi öösel. Ja ma olen ikka nii väsinud. Eile jäin loengus magama. Minuga ei juhtu kunagi nii! Mis mul viga on??

Eile käisime Raxuga Kappis maffiat mängimas. Renate kutsus ja korraldas. Kokku oli meid seal umbes 12. Oli väääga lahe üritus. Mina sain 2x mängjuht olla :P. Ei jõua järgmist korda ära oodata.

Nüüd homme peaks maale minema, laupäeval tagasi. Laupäeva õhtu möödub loodetavasti Levikas - pole ammu käinud. Ja pühapäeval Rganariga Linnateatrisse "Meie kangelasi" vaatama. Buujaa!

Seda kõike muidugi siis kui selleks ajaks suudan isegi oma silmi lahti hoida...

1 comment: