Thursday, September 17, 2009

Grey Day

Kas teie teate, mis on frottage ja mis on grottage? Aga mina tean, vott!!

Me läheme täna kursaõdedega KUMUsse Katyni vaatama. Kohe varsti. Hakkan kaheteistkümne minuti pärast liikuma. See peaks jube hea film olema, Vseviov juhatab seda sisse. Kes ei tea, siis tegu on Poola režissööri Wajda meistriteosega, mis räägib Nõukogude Liidu poolt toime pandud massimõrvast Katyni metsades.

Mul on järjekorden neljatunnine EKAlik paus loengute vahepeal. Hommikuses teadustöö metodoloogias ja bibliograafias olime kolmekesi - mina, Eva ja Merilin. Õpetaja jäi hiljaks ja ma juba kartsin, et tund jääb ära. Ega ma niisama viitsi kell seitse tõusta.

Niisugune imelik-nostalgiline-kurblik-igatsev tunne on viimasel ajal. Ei teagi millest. Eile oli ema sünnipäev. Hommikul sadas natuke, ja õhtul oli taevas maailma kõige ilusam vikerkaar. Terve taevas oli seda täis ja paar minutit oli vikerkaari isegi kaks. Minu rotikaamera ei suutnud seda muidugi korralikult jäädvustada.

Uni on. Mul on kogu aeg uni. Tahaks midagi head. Tahaks kodujuustu.

Lammas on tagurpidi sammal.

No comments:

Post a Comment