Thursday, September 10, 2009

Aia

Poolteist tundi järgmise loengu alguseni. Mis tähendab, et ma olen siin raamatukogus passinud juba kaks ja pool tundi. *peksab pead vastu lauda* Armastan EKA ebaloogilist tunniplaani...

Kurk valutab:(. Köh-köh... Käi veel märja peaga väljas. Ostsin eile taruvaiku, aga see on nii kohutav, et ma pigem vist kannatan paistes mandleid. Tõusin täna kell seitse ja kõndisin nagu zombi mööda maja ringi. Inimesed ei ole programmeeritud nii vara tõusma. Sellisel ajal MAGATAKSE! Mmmm, uni....

Ma peaksin tegelikult tegelema oma ettekandega performance'ist, aga ma ei viitsi. Õhtul on rahvatants. Jee :)

Nii mõttekad on need igavusest kirjutatud blogid... Lihtsalt - põnevad. Oeh...

2 comments:

  1. miks sa vahepeal koju ei lähe, kui sul 4 tundi aega on :S

    ReplyDelete
  2. Sest see on perfektne aeg õppimiseks. Mul on tihti EKA raamatukogu vaja ja ma ei viitsi raamatuid koju tassida.

    ReplyDelete