Sunday, September 13, 2009

Kiigeleee

Tulime just Polymerist ja kui mu jutt väga selge ei paista, siis võib põhjus olla võrdlemisi suures odava veini koguses, mida ma tarbinud olen. Käisime vaatamas filmi 'Inside/Outside', mis rääkis tänavakunstist. Oi, kui palju ideid see mulle andis! Eriti äge oli invisible grafiti - see lastakse väikese laseriga seinale ja samal ajal pildistatakse pika säriajaga. Seinale ei jää midagi, pildile jääb kujutis. Kibelen juba ise proovima! Kahjuks minu kaameraga see vist välja ei tule...

Pärast filmi istusime Polymeri ees ja kiikusime - mina, Teele, Ragnar, Priit, Urmo ja Otto. Kõik olid sellised pidurid ja ei tahtnud edasi juua. Nüüd on mul energiat üleliia, tahaks teha midagi.

Eilne päev möödus rahulikult, jõime koos Raxiga veini ja vaatasime briti filmi nimega 'Driving Lessons'. Üleeilne möödus mitte nii rahulikult. Kell kolm oli Euroopa Liidu majas Caracci näituse avamine. Caracci pildistab Euroopa pealinnu, igal pildil oli ka inimesi. Mõned pildid mulle meeldisid, näiteks Tallinn, kus vanalinna müüri ääres kõndis kõigepealt üksik mantlis kuju ja tema järel kari turiste. Väga iseloomustav. Stockholmi foto oli samuti sobilik - peale üksiku vanamehe oli pildile jäänud veel mitu keelumärki. Rootsist ongi mu mälestused sellised, et kõik oli keelatud. Muidu see näitus mulle väga sügavat muljet ei jätnud, kuigi olen ise ka fotohuviline ja urbanism on mulle väga südamelähedane teema. Aga vein ja toit olid head, saime Kariniga palju nalja. Hiljem suundusime veel Kadriorgu siidrit jooma ja jutustama. Kariniga on hea rääkida, meil on kunstile sarnased vaated ja ta on tõsiselt tark inimene.

Õhtul saime perroonil Urmo, Otto ja Renatega kokku, Priit ja Teele tulid ka. Jõime veel.

Viimasel ajal on mul tunne, et Urmo ei taha enam minuga väga suhelda. Ma ei süüdista ka teda, ma olen kogu aeg koolis või õpin või midagi, pealegi olen tõbine ka. Aga kui me olemegi koos, siis ta nagu oleks pahane mu peale :(...

2 comments:

  1. Ma pole su peale pahane vaid rohkem pettunud. Sa hakkad manduma ja selles on süüdi see tropp. Kogu see hea mõju, mida EKA sulle annab, hajub temaga suht kiiresti. Ma tean, et sinu arust olen m i n a hirmus peletis, kui ma julgen tema kohta midagi ausalt välja öelda. See on esimese argumendi kohta hea näide, muide.

    ReplyDelete
  2. Sa näed ainult seda, mida sa tahad näha. Ah et EKA mõjub mulle hästi? Kui ma EKAs ei käinud, olin vist täiesti mõttetu tüüp sinu arust.

    ReplyDelete