Monday, September 7, 2009

Holladerii ja hõissassa!

Käisin täna esimest korda rattaga koolis. Ei olnudki nii lihtne, et vuhised kohale. Esieks lõhkus mingi julla mu sadula juures mu sukad ära. Teiseks olid sadul liiga kõrge. Kolmandaks tuli välja, et min imeilus vanakoolikas kott ei sobi rattasõiduks - muudkui tilpnes mul ees ja oli tüliks. Nii et homseks tuleb sadul alla lasta, metalljulla ära taguda ja seljakott võtta.

Ma sain teada ühe oma lemmikuima Picasso tsitaadi:
Lapsena joonistasin ma nagu Rembrandt ja kogu ülejäänud elu õppisin joonistama nagu laps.

Käisime täna esimese rahvatantsu trennis, kus tuli välja, et minu hand-eye cordination on nullilähedane :P. Aga igati äge oli ja ma loodan, et oktoobri lõpuks oleme me saanud täieõiguslikeks Kuljuse liikmeteks. Kuigi homseks ma arvatavasti valutan igalt poolt.

Järgmisel neljapäeval on KUMUs näitus, mida ma ei jõuaaaaa ära oodata - 'I love Malmö'. Warholi tööd!!!! Miau.

No comments:

Post a Comment