Thursday, September 3, 2009

Ho! Ho! Ho! Ho!

Tulin just Juuksurist, kust sain üle pika aja ühe tõsiselt hea kontserdikogemuse. Ikka veel selle mõju all... Seal mängis nimelt EGO - Estonian Guitar Octet, kuhu kuuluvad sellised tegijad nagu Robert Jürjendal, Mart Soo, Kalle Tikas, Paul Daniel, Tarvo Kaspar Toome, Tõnis Leemets, Virgo Sillamaa ja - tadararataraa! - Jaak Sooäär!!! Ragnari arust oli kontsert ka äge, Priidule ei meeldinud. Minu arust oli niiiiii hea. Uskumatu, et kitarrist on võimalik selliseid helisid välja võluda. Viimases loos kaasati ka publik: laulsime ho! ho! ho! ja susisesime šššššš... Istusin seal vahepeal nagu transis, eriti eelviimase loo ajal, mis oli niisugune araabiapärane ja viis mind ära kaugele maale. Ei tea, kas asi on selles, et me täna inglise keele tunnis Miróst rääkisime, aga mul olid kontserti kuulates pidevalt just tema tööd silme ees. Juba tunnis ma mõtlesin, mis muusikat Miró maal 'Bottle of Wine' mulle meenutab. Millegipärast käivad mul muusika ja kunst tihti käsikäes, nii mõnigi muusikapala toob teatud teosed silme ette, vahel kunstinäitusel meenub mõnda tööd vaadates mingi viis, mis hiljem kummitama jääb.

Nüüd on vässššššssššš....

No comments:

Post a Comment