Tuesday, September 15, 2009

Tõbi ja Tarkus

Tõbi on endiselt kallal ja mul hakkab tekkima kerge Sudafedi sõltuvus. Köha ei anna ka järele :(...

Täna on üks neid päevi, kus ma saan kaua magada - kool algab kell kaks. Õhtul on esimene trenn Lees. Otsustasime Raxiga, et Kuljusesse saamiseks pole meil kummalgi erilisi eeldusi vaadates kellega me konkureerima peame. Oma kahekümnel inimesel on juba mitmeaastane rahavatantsu kogemus.

Mul on hetkel hull kunstivaimustus peal (millal mu seda poleks?). EKAs käies saan iga päev midagi uut teada. Eile näitas Karin mulle raamatut Jaan Toomikust, kelle kohta ma varem teadsin vaid seda, et ta sittus purki ja pani selle siis näitusele. Tegelikult on tegu igati andeka ja - mis seal salata - segase vennaga. Üks mu lemmikaine on hetkel kunstiteose analüüs. Tänu sellele ainele olen ma hakanud mitmeid teoseid ja kunsti üleüldiselt hoopis teise pilguga vaatama. Teised lemmikained on veel inglise keel, kus me räägime kogu loengu kunstist ja kus saab ka oma arvamuse välja öelda, ja üldajalugu, mis muidu oleks igavuse tipp, aga Vseviov teeb selle üheks kõige huvitavamaks loenguks üldse. Ma tunnen, et ma saan iga päevaga aina targemaks, samas tunnen ennast iga päev aina lollimana - nii palju on veel asju, mida ma ei tea.

No comments:

Post a Comment